Superbra träning!

Var superkul att träna med Sandra idag, och det gick faktiskt riktigt bra!

Hugo och Diabas tränade lätt. Diabas gick som en klocka, men Hugo gick inte alls, så jag avanmäler henne till tävlingen. Även Kungen tränade lätt, första gången jag hoppade med honom. Jennie gillar honom inte alls, men jag tycker han gick jättebra! Visst, han är väldigt orutinerad och en aning nosig, men det var över förväntan iaf.

Ville, Elvis, Nöten, Acke och Nixnax tränade MSV. Ville var lika duktig som vanligt, han är så häftig! Elvis var verkligen över förväntan. Han har inte hoppat på typ ett halvår, men klarade alla hinder galant. Synd att han är så jäkla nosig bara, det går knappt framåt mellan hindren.

Nån som verkligen tog i var Nötis! Han hoppade superbra, trots sin lilla storlek. Nixnax var bedrövlig, eller. När han väl hoppade gjorde han det galant, men han ville mest ha sex med mattes ben..

Acke fick ett anfall av total ignorans. Så fort jag puttade på honom vände han sig mot mig och stirrade på mig som om jag var helt dum i huvet. Men han klarade de flesta hinder efter lite övertalning. Förväntar mig inte så mycket av honom, han har trots allt bara tränat 2-3 gånger.

Men Abbe var duktigast! Slutar aldrig att förvånas över den kaninen. Han hoppar verkligen häftigt, även om tekniken inte finns där. Men han flyger över hindren och hamnar typ en halvmeter bakom. Vattengraven var inga problem, trots att han aldrig sett den innan.

Nu taggar jag på tävling, det ska bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0