Jäkla fällning!

Nu blir ju inte jag påverkad av fällningen, det förstör ju inte mina möjligheter för att tävla. Men däremot så känns det som att allt hår hamnar på mig! Nöten är den som fäller värst, han ser ut som en fuchs. Men han är lika pigg och glad som vanligt, gjorde en lång serie glädjeskutt när han fick komma ut i hagen. Man skulle ju kunna tycka att han borde ha vuxit upp lite, han är 1½ år och får komma ut i hagen varje dag. Men det är väl dvärgharen i honom som spökar, och det är ju alltid kul med lyckliga kaniner :)


Kommentarer
Postat av: JeNnY

"grattis" till din nya blogg, eller vad man ska säga, haha.

Ja jag vet inte, men jag tycker det alltid är jag som ser hårigast ut om mina kläder jämt jag är på tävling, haha. och när det regnar är det ännu härligare att ta i sina pälsbollar :P

2009-08-18 @ 10:55:56
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0